Alla inlägg den 5 juni 2013

Av Emilia Björnberg - 5 juni 2013 08:55

Hej vad ska man hitta på i 2 timmar 4 min och 50

Av Emilia Björnberg - 5 juni 2013 08:45

Hej igen min underbara kusin kommer sen och vi kommer ta kort och lägga ut på bloghen jag tror hon vill det hennes skolavslutning slutar kvart i 11 idag så hon är här typ 11 det är för att hon går från sin skola och mötter upp mig vid en affär.

Av Emilia Björnberg - 5 juni 2013 08:38

Hej änkligen är det sommarlov saknar mina vänner men kommer träffa dom på sommarlovet.Vad ska ni göra på sommarlovet. Bada ska jag göra jag ska ta kort på varje grej jag gör med mina kompisar eller rättare sakt några bilder. Vi ses kanske i sommar.

SuperEmilia

Fråga mig

88 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta är ni inne och kollar på min blogg.
 24/7
 Flera gånger per dag
 Första gången
 Lite då och då
 Varje vecka
 Flera gånger i veckan
 Hela tiden
 Såg den precis
 Gämmt
 Ibland
 Nästan aldrig
 Sitter på natten och läser den
 Sitter i skolan och läser den hela tiden.

Presentation


Hej! Jag är så sjukt tacksam att det är så många som läser den tack så jätte mycket. Ni är en del av mitt liv hela bloggen är mitt liv så tack igen.

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Emilia

Hej jag hoppas ni gillar min blogg jag blir jätte glad om ni kommenterar min blogg eller skickar frågor eller röstar det är många som gör det och tack så jätte mycket till er som gör det och läser min blogg jag uppskattar det värkligen.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

SuperEmilia

Hej ni som läser och gillar och kommenterar röstar och även fråga mig frågor tack så jätte mycket hoppas ni gillar / älskar min blogg. Jag är inte bara en bloggare jag läser andrar med så kom igen och fråga mig frågor och kommentera.

Hej! Välkommen till min blogg!!

Hej! Och välkomna till min blogg jag hoppas att ni tycker om det och sprider min blogg så hörs vi Kram Emilia <3

Hej! Och välkomna till min blogg.

Min blogg:

Hej! Vad roligt att du kikade in här. Välkomna till min blogg.

Jag är en tjej på 13 år som fyller 14 år som älskar att blogga och dansa.

Här på min blogg skriver jag om mobbning smink livet osv.

Jag har även skapat ett eget pogram på min blogg som heter

Vrf är det så?

Det handlar om allt möjligt jag skriver om kill problem , familje problem mobbning , Liseberg , Semester osv.

Jag är en sådan tjej som aldrig kan vara tyst när jag är hemma eller med mina vänner efter skolan eller bara på fridtiden.

Jag kan aldrig sitta still jag måste alltid hålla på med något.

 Hoppas att ni kommer att trivas här på min blogg så hörs vi.

Jag kommer även att ta hand om er här försöker svara på alla frågor.

Hoppas ni trivs hör så hörs vi senare hejdå.


Skapa flashcards