Alla inlägg under juli 2013

Av Emilia Björnberg - 27 juli 2013 19:31

Hello again blog. Now I write about celebrities. . Amy she is a girl who has a really nice smile. She became famous by singing on the street she managed directly her father was poor had no money. One day when she was thigh because of this. Justin Bieber, he's really good he sings blanat song boyfriende. You may have heard it. right now it's a hit Justin Bieber is popular right now that one direction. One direction is a boy band. Those in one direction called niall harry liam louis zagn. They're really good they sing blanat kiss you and one thing. They sing lot of great songs in the hop it met in a television program that I do not know how to spell but there are fakter in the name of the program. Anton Ewald ? he is known to me. Hsn sjungde song begging in Melodifestivalen.

Av Emilia Björnberg - 27 juli 2013 19:15

Hi, I unfortunately got no fish. I listen to music now, and take it easy, it's been a very long day. I love to listen to music you do. Today's winner is Misslisibell. MisslisiBell is known on Youtube search on misslisibell she's really good.

Av Emilia Björnberg - 27 juli 2013 13:20

Nu ska jag och pappa åka iväg och fiska det kommer bli kul för fiskarna är över 1m där vi ska fiska. Jag har aldrig varit där så jag vet inte vad det heter. Jag vet att man åker förbi kungälv.

Är trött men kommer bli roligt. Ska ta kort och lägga ut på fisken om jag får någon...

Av Emilia Björnberg - 27 juli 2013 13:13

Hej! Vad tycker ni om Amy Diamond. Ni ska kommentera vad ni tycker om kändisar jag frågar er vad ni tycker om en vis kändis flera gånger om dagen då är det olika känndisar.
Den här är nu vad tycker ni om Amy Diamond. Va äliga jag tycker rätt ok.

Av Emilia Björnberg - 23 juli 2013 11:46

Det är en hemlighet mellan oss som jag vill della med mig om. Justin Bieber är bra men mina vänner tror att jag hatar han. Om någon som jag känner läser detta ring mig och skit i vad jag skrivit. Justin Bieber är en kille som har massa bra låtar. Jag ångra det jag har sakt om han innan jag gillarde han. Jag sa justin bäver men han är ingen bäver.Man ska tro på sig själv man ska inte bry sig vad andra tycker och tänker om justin. Om du älskar han får du göra det om du gillar han får det. Du har all rätt i världen och tycka vad du vill. Om du inte gillar han säg det inte rakt ut. Du får gärna tänka det men säg det inte.

Av Emilia Björnberg - 12 juli 2013 10:38

Ni ska gissa varje dag vilket djur jag tänker på. Den vinner ni får se vad man vinner.

Tävlingen håller på hela dagarna.

Jag kommer skriva vem du är lik mest det heter du är lik ? Jo vem är du lik det kan vara du som blir den lyckliga vinnaren.

Jag kan skicka sakerna på posten. Lägg till mig som vän på Facebook. Jag heter Emilia sötis björnberg. Om ni ska bli min vän där får ni skriva att du är en läsare eller att du är en bloggare så jag vet vem du är.

Av Emilia Björnberg - 12 juli 2013 10:30

Dagens kändisar är anteewa och selenagomesee justin764

Dagens vinnare är bubbelbella99 isafisa00
Teodoren.. $

Av Emilia Björnberg - 9 juli 2013 09:34

Jag ska nu köra dagens kändis eller kändisar jag bästämmer hur många kändisar det ska vara per dag. Högst 7st när det är många på en dag. Jag kommer skriva dagens kändis varje dag och kanske flera gånger om dan. Nästa inlägg ska jag prata om äkta vänner och oäkta.jag sls även köra som för dagens vinnare fasst då är det 2st per dag. Dagens kändis eller kändisar kommer också vinna en bild eller något sådant. Eller att jag rekommenderar den eller dem. Det kan bli du som vinner.

Jag älskar att skriva bloggar...

SuperEmilia

Fråga mig

88 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta är ni inne och kollar på min blogg.
 24/7
 Flera gånger per dag
 Första gången
 Lite då och då
 Varje vecka
 Flera gånger i veckan
 Hela tiden
 Såg den precis
 Gämmt
 Ibland
 Nästan aldrig
 Sitter på natten och läser den
 Sitter i skolan och läser den hela tiden.

Presentation


Hej! Jag är så sjukt tacksam att det är så många som läser den tack så jätte mycket. Ni är en del av mitt liv hela bloggen är mitt liv så tack igen.

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Emilia

Hej jag hoppas ni gillar min blogg jag blir jätte glad om ni kommenterar min blogg eller skickar frågor eller röstar det är många som gör det och tack så jätte mycket till er som gör det och läser min blogg jag uppskattar det värkligen.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

SuperEmilia

Hej ni som läser och gillar och kommenterar röstar och även fråga mig frågor tack så jätte mycket hoppas ni gillar / älskar min blogg. Jag är inte bara en bloggare jag läser andrar med så kom igen och fråga mig frågor och kommentera.

Hej! Välkommen till min blogg!!

Hej! Och välkomna till min blogg jag hoppas att ni tycker om det och sprider min blogg så hörs vi Kram Emilia <3

Hej! Och välkomna till min blogg.

Min blogg:

Hej! Vad roligt att du kikade in här. Välkomna till min blogg.

Jag är en tjej på 13 år som fyller 14 år som älskar att blogga och dansa.

Här på min blogg skriver jag om mobbning smink livet osv.

Jag har även skapat ett eget pogram på min blogg som heter

Vrf är det så?

Det handlar om allt möjligt jag skriver om kill problem , familje problem mobbning , Liseberg , Semester osv.

Jag är en sådan tjej som aldrig kan vara tyst när jag är hemma eller med mina vänner efter skolan eller bara på fridtiden.

Jag kan aldrig sitta still jag måste alltid hålla på med något.

 Hoppas att ni kommer att trivas här på min blogg så hörs vi.

Jag kommer även att ta hand om er här försöker svara på alla frågor.

Hoppas ni trivs hör så hörs vi senare hejdå.


Skapa flashcards