Alla inlägg under november 2013

Av Emilia Björnberg - 26 november 2013 08:17

Hej det är bara jag och en till här annars är det lektion men inte vi vi börjar nio.

Av Emilia Björnberg - 23 november 2013 17:46

Hej jag har as tråkigt sitter på akuten med min lillasyster och mamma och min lillebror min lillasyster Elin som är 1år hon har krupp och har svårt och andas så jag är med och sitter och väntar har AS TRÅKIGT vem vet hur länge vi kan vara här...

Får inte ta kort på mer än detta så vi får se...

Av Emilia Björnberg - 23 november 2013 14:33

Hej! Ska sånga snart kommer bli jätte roligt . Pappa är på busök det är jätte roligt sen när pappa åker hem ska jag färga mitt hår fast det är Dipdie det ine bär att man färgar inte riktigt halva håret lite mindre än halva håret är det är jätte fint kan ta en bild och lägga ut sen när jag är klar fast det är när pappa har åkt hem. Jag ska sjunga en låt som heter (My heart will go on) den är jätte bra kan hela utan till lyssna gärna på den. Mamma säger att den är jätte svår låt men första gången jag hörde den det var för en vecka sen men när jag lyssnade på den jag tänkte åå skit var svårt är det den låten jag ska kuna utan till men nu så kan jag den utan till nu är den jätte änkel för mig. Lyssna gärna på sen snälla den är grym ska visa upp  snart då är lite nervös om man ska vara ärlig. 

Av Emilia Björnberg - 20 november 2013 11:35

Hej jag hittar inte mina vänner dem kqnske äter jag har redan ätit idag så jag behöver inte äta här i skolan. Jag är glad att jag fick sova länge för jag börjar ju halv ett idag som jag skrev förut.

Av Emilia Björnberg - 20 november 2013 11:33

Hej jag börjar halv ett idag och det är väldigt bra är i skolan nu för har inget annat och göra hemma ändå.

Av Emilia Björnberg - 19 november 2013 19:44

 Varning varnar er bara pasa er som mobbar:Hej jag är så jävla ARG på ni som mobbar en gång till jag får höra att någon blir mobbad kommer ni ha med mig och polisen att göra.  Jag har 7 vänner som har blivit mobbad av andra jag gick in i mellan och sa dra åt helvete om ni ska mobba någon mobba er själva om ni tyker att andra är så jävla fula då ska ni nog själva kolla er i spegeln ni ser inte betre ut om ni tror det. Och en dag mobbade dem min bästis för att hon har konstiga ... jag säger inte vad det är för då vet ni nog vem det är i alla fall jag gick i mellan och sa mobba er själva fula jävlar och så blev dem tysta och tittade på mig jag sa nu kan ni inte uppna käften va och vad är ert problem en sa mitt problem är att hon är så jävla ful jag orkar inte titta på henne ser du inte, Jag sa man ser knappt det för det gör man inte och så  sa jag jag orkar inte se en ful mögel jävel och hon sa så du orkar alltså inte titta på dig själv jag sa man tittar bara sig själv i spegeln och du tittar i spegeln varje dag och tror att du är så jävla fin och vaker va men jag ska erkäna att du är så ful och hon bara du är ful då svarar jag om jag är så jävla ful och du är så jävla snygg hur kommer det sig att jag är typ aldrig singel samtidigt som hon aldrig har varit tillsammans med någon då hålde hon truten och sen kom en kille som var snäll då och sa Emilia alltså jag. Han så Emilia har alltid rätt och hon är söt och min vän med men du har aldrig varit min typ det ser ut som att du har doppat ner huvudet i toaletten varje morgon och så går du runt och stinker av parfym hela dagarna och det luktar apa när man sprejar så jäkla mycket. Och sen fortsate det i 1 vecka med mig och killen och min vän efter det fick dem rijäl skäl av rektorn föreldrar o h lärare dem fick smaka på sin lila medicin dem fick betala skade stånd till min vän. Så det är därför jag berättar detta för att ni som mobbar ska se hur det kan blir. 


En häsning till mobbarna: Idioter låt folk vara kolla på er själva iställer lägg er inte i andras liv.


Och ni som inte blir mobbade eller är mobbade förlåt för att ni måste få höra detta hela tiden men det är liv jag håller på räddar. Många tar självmord för detta och jag vill inte att det ska hända förlåt ni som inte är inblandate alltså ni som inte mobbar och blir mobbade.

Av Emilia Björnberg - 19 november 2013 08:09

Hej jag börjar klockan nio i skolan idag och vår första lektion är idrott. Idrott är rätt ok men inte idrotts läraren.

Av Emilia Björnberg - 15 november 2013 18:08

Hej jag är hemma hos pappa och hälsar på nu jag ska snart hem med mamma mkn lilla syster och lillebror. Vi har lämnat min andra lillebror hemma hos pappa men jag ska stana kvar hemma hos mamma efter som att jag ska vara med min kompis i morgon. Min kompis kanske ska sova över hos mig lördag till söndag jag hoppas hon kan det.

SuperEmilia

Fråga mig

88 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta är ni inne och kollar på min blogg.
 24/7
 Flera gånger per dag
 Första gången
 Lite då och då
 Varje vecka
 Flera gånger i veckan
 Hela tiden
 Såg den precis
 Gämmt
 Ibland
 Nästan aldrig
 Sitter på natten och läser den
 Sitter i skolan och läser den hela tiden.

Presentation


Hej! Jag är så sjukt tacksam att det är så många som läser den tack så jätte mycket. Ni är en del av mitt liv hela bloggen är mitt liv så tack igen.

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Emilia

Hej jag hoppas ni gillar min blogg jag blir jätte glad om ni kommenterar min blogg eller skickar frågor eller röstar det är många som gör det och tack så jätte mycket till er som gör det och läser min blogg jag uppskattar det värkligen.

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

SuperEmilia

Hej ni som läser och gillar och kommenterar röstar och även fråga mig frågor tack så jätte mycket hoppas ni gillar / älskar min blogg. Jag är inte bara en bloggare jag läser andrar med så kom igen och fråga mig frågor och kommentera.

Hej! Välkommen till min blogg!!

Hej! Och välkomna till min blogg jag hoppas att ni tycker om det och sprider min blogg så hörs vi Kram Emilia <3

Hej! Och välkomna till min blogg.

Min blogg:

Hej! Vad roligt att du kikade in här. Välkomna till min blogg.

Jag är en tjej på 13 år som fyller 14 år som älskar att blogga och dansa.

Här på min blogg skriver jag om mobbning smink livet osv.

Jag har även skapat ett eget pogram på min blogg som heter

Vrf är det så?

Det handlar om allt möjligt jag skriver om kill problem , familje problem mobbning , Liseberg , Semester osv.

Jag är en sådan tjej som aldrig kan vara tyst när jag är hemma eller med mina vänner efter skolan eller bara på fridtiden.

Jag kan aldrig sitta still jag måste alltid hålla på med något.

 Hoppas att ni kommer att trivas här på min blogg så hörs vi.

Jag kommer även att ta hand om er här försöker svara på alla frågor.

Hoppas ni trivs hör så hörs vi senare hejdå.


Ovido - Quiz & Flashcards